Merhaba Arkadaşlar Uzun Zamandan Sonra Bir Ürün Tanıtımı Yapmaya Karar Verdim. Tüm Şirketler Çalışanlarına Cep Telefonu ve Hattı Vermekte Fakat Kullanıcılara İhtiyaçları Olan Hangi Üründür Bu Konuda Pek Bilgili Değildirler. ( Tüm Çalışanlar İşlerine Yaramayacak Olsa Bile Otomatik IPHONE İstiyor Ne Alakaysa… )

Laf Aramızda Her IT Uzmanı Gibi Bende IOS Sisteminden Hoşlanmıyorum…

GENERAL MOBILE 6 HAKKINDA :

+ Artılar

+ Güncel Android
+ Fiyat
+ IPS ekran
+ Uygun fiyat
+ FM radyo
+ Parmak izi okuyucu
+ 3 GB RAM
+ Ön kamera + flaş

– Eksiler

– Ekran HD
– Yüksek performans isteyenlere göre değil

Özetle :

General Mobile GM 6, sonuç olarak segmenti için fazlasıyla başarılı bir telefon modeli oluyor. Özellikle 1000 TL çizgisindeki fiyatı ve Android One programı dahilinde olması önemli ve onu pek çok rakibinden ayıran avantajları. O sebeple rahatlıkla diyebiliriz ki, güncel Android işletim sistemi istiyor ve uygun fiyat arıyorsanız, bu telefon tam size göre.

Diğer özellikleriyle değerlendirecek olursak, ondan daha iyi modeller elbette var, ondan daha kötü modeller de var. Ancak bence fiyatı dahilinde her yönüyle gayet dengeli bir telefon modeli olmuş. O nedenle şu sıralar bir telefon arayışı içindeyseniz, mutlaka değerlendirmenizi öneririm.

Kimler Almalı ? :

Özellikle güncel Android işletim sistemi ve 1000 TL çizgisinde bir akıllı telefon arayanlar General Mobile GM 6’yı mutlaka değerlendirmeli.

Canberk Kağan Pişkin Dip Not : Ben Şahsi Olarak General Mobile Ürünlerinin Bir Kısmını Kullandım ve Gündelik Kullanımda Bir Sorun Yaşamadım Tavsiye Ederim. Özellikle Çalışanlarına Şirket Hattı ve Şirket Telefonu Veren Kurumlar İçin Çok Uygun.